Search This Blog

Tuesday, September 3, 2024

Founder of Zynga, Mark Pincus(마크 핑커스) quotes sayings 영어 명언 어록 wiki wikipedia net worth family office Reinvent Capital house wife Alison Gelb children twin girls and a boy

 




※ Mark Jonathan Pincus (1966년생, https://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Pincus ) ; an American Internet entrepreneur known as the founder of Zynga, a mobile social gaming company(모바일 소셜 게임 회사인 Zynga의 창립자로 알려진 미국의 인터넷 기업인).


Pincus co-founded Reinvent Capital in 2018, an investment firm, with Reid Hoffman and hedge fund manager Michael Thompson{그는 2018년에 Reid Hoffman( https://cw2588.blogspot.com/2022/10/reidhoffmansayingsquoteswebsitewikiwiki.html )과 hedge fund manager Michael Thompson과 함께 투자 회사인 Reinvent Capital을 공동 창립했다}.


◈ Copyright of the original

https://cw2588.blogspot.com


1. Zynga made social gaming and play a worldwide phenomenon, and we remain the industry leader.

Zynga는 소셜 게임과 플레이를 전 세계적 현상으로 만들었고, 우리는 여전히 업계의 선두 주자이다.


2. I think you're defined as a company by what you choose to do and what you choose not to do.

무엇을 하기로 선택하고 무엇을 하지 않기로 선택하느냐에 따라 회사가 정의(定意)된다고 생각한다.


3. People were hanging out in these places, and just like at cocktail parties, they needed something to do together.

I thought, 'How can we fit games into someone's life?‘

사람들은 이런 장소에 모여 있었고, 칵테일 파티처럼 함께 할 일이 필요했다.

나는 '어떻게 하면 게임을 누군가의 인생에 맞출 수 있을까?'라고 생각했다.


4. I like to bet on people, especially those who have taken risks and failed in some way, because they have more real-world experience.

And they're humble.

나는 특히 위험을 감수하고 어떤 면에서 실패한 사람들에게 베팅하는 것을 좋아한다.

그들은 더 많은 실제 경험이 있기 때문이다.

그리고 그들은 겸손하다.


5. I think failing is the best way to keep you grounded, curious, and humble.

Success is dangerous because often you don't understand why you succeeded.

You almost always know why you've failed.

You have a lot of time to think about it.

실패는 우리를 땅바닥에 닿게도 하고, 호기심을 갖게도 하며, 겸손하게 만드는 가장 좋은 방법이라고 생각한다.

성공은 종종 왜 성공했는지 이해하지 못하기 때문에 위험하다.

실패한 이유에 대해 우리는 거의 항상 알고 있다.

왜 실패했는지에 대해 생각할 시간이 많다.


6. I think we live in a unique time - the verbs that make up our online and mobile lives haven't been completely invented or imagined for us.

That was kind of a life path I was on.

나는 우리가 독특한 시대에 살고 있다고 생각한다.

온라인과 모바일 라이프를 구성하는 동사는 우리를 위해 완전히 발명되거나 상상되지는 않았다.

나는 나도 모르게 그러한 인생길을 걷고 있었다.


7. Even if I'd wanted to work at Goldman Sachs, they weren't going to hire me, because I was saying things like, 'That's a dumb question' when I was asked something stupid in the interviews.

I just didn't have a lot of respect for authority.

나는 골드만삭스에서 일하고 싶어도 채용하지 않을 것이다.

내가 면접에서 멍청한 질문을 받았을 때, '그건 멍청한 질문입니다'라고 말했다.

나는 권위에 대한 존경심이 별로 없었다.


8. We're busy people; we need media that's multitask-able.

I want games I can play while I'm watching television.

70% of Americans are on the Internet while they watch TV.

We all multitask now, and we need media to reflect that.

우리는 바쁜 사람들이고, 멀티태스킹이 가능한 미디어가 필요하다.

나는 텔레비전을 보는 동안 할 수 있는 게임을 원한다.

미국인의 70%는 텔레비전을 보는 동안 인터넷을 사용한다.

우리는 지금 모두 멀티태스킹을 하고 있으며, 이를 반영할 미디어가 필요하다.


9. The overall tectonic shifts that are going on in games and more broadly in media are that everything is moving to becoming free, social, and accessible.

But we're just at the beginning of that.

We can get to a day where short-session play can enhance, if not replace, text messaging as a way to stay in touch with people.

게임과 더 광범위하게 미디어에서 일어나고 있는 전반적인 지각 변동은 모든 것이 자유롭고, 사회적이며, 접근 가능한 방향으로 이동하고 있다는 것이다.

하지만 우리는 그 시작에 불과하다.

짧은 세션 플레이가 사람들과 연락을 유지하는 방법으로 문자 메시지를 대체하지 않더라도 향상시킬 수 있는 날이 언젠가 올 수 있다.


10. The art of it is, the more we can bring complex game mechanics to a mass market, the more engaging the games will be.

But at the same time, we have to simplify everything: the mass market has a lower attention span; they're not seeking that experience from the outset.

예술적인 면은, 대중 시장에 복잡한 게임 메커니즘을 더 많이 도입할수록 게임이 더 매력적으로 다가온다는 것이다.

하지만 동시에 모든 것을 단순화해야 한다.

대중 시장은 주의력이 짧으며, 처음부터 예술적인 복잡한 경험을 추구하지 않는다.


☞ Chung Woon-gap profile

https://jc2588.tistory.com/pages/hello


🕹️ Mark Pincus Bets Big on Gaming for Zynga and Wins

https://www.youtube.com/watch?v=ghRPgzxLTxM


🎮 How Zynga founder Mark Pincus learned from his mistakes running Tribe

https://www.youtube.com/watch?v=JwHj_EYY3Ws



※ Quotes & sayings from Men Entrepreneurs 5(남성 기업인들의 명언)


-. Keith Rupert Murdoch(루퍼트 머독)

https://cw2588.blogspot.com/2023/03/keith-rupert-murdoch-english-sayings.html


-. Kenneth C. Griffin(Ken Griffin, 케네스 C. 그리핀)

https://cw2588.blogspot.com/2023/06/kenneth-c-griffinken-griffin-c-citadel.html


-. Kerry Packer(케리 패커)

https://cw2588.blogspot.com/2024/07/kerry-packer-sayings-quotes-world.html


-. Kevin Plank(케빈 플랭크)

https://cw2588.blogspot.com/2023/04/kevin-plank-english-famous-quotes-wise.html


-. Kevin Rose(케빈 로즈)

https://cw2588.blogspot.com/2023/04/kevin-rose-english-famous-quotes-wise.html


-. Lee Iacocca(리 아이아코카)

https://cw2588.blogspot.com/2022/11/lee-iacocca-sayings-quotes-wikipedia.html


-. Linus Torvalds(리누스 토발즈)

https://cw2588.blogspot.com/2023/01/linus-torvalds-sayings-quotes-wikipedia.html


-. Malcolm S. Forbes(말콤 S. 포브스)

http://cw2588.blogspot.com/2023/02/malcolm-s-forbes-s-sayings-quotes.html


-. Marc Andreessen(마크 앤드리슨)

https://cw2588.blogspot.com/2022/10/marc-andreessen-sayings-quotes.html


-. Mark Parker(마크 파커)

https://cw2588.blogspot.com/2022/11/nike-mark-parker-sayings-quotes.html


-. Marshall Field(마샬 필드)

https://cw2588.blogspot.com/2022/11/marshall-fields-10-virtues-of.html


-. Michael Dell(마이클 델)

https://cw2588.blogspot.com/2023/04/michael-s-dell-dell-computer.html


-. Mike Krieger(마이크 크리거)

https://cw2588.blogspot.com/2023/02/mikekrieger-instagramlinkedinnetworth20.html



☞1. 가나다순 대한민국 본관별 성씨(姓氏) 현황

https://blog.naver.com/starlive33/223593683613


☞2. 한국 전체 성씨(姓氏) 본관별 인구 순위

https://blog.naver.com/starlive33/223593727020






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.